The Lollipop Freak

This is who I am, and I won't change.

Svamel, (läs inte om du inte orkar...)

Kategori: Allmänt

Hejsan.
 
Jag vet inte varför men det känns som om att det finns något inom mig som är trasigt.
Kan du hjälpa mig att fixa det?
Inte? Kan du inte ens försöka?
Nehe, okej ja jag förstår. Nejdå det är lungt.
Det är bara det att du sårar mig mer när du säger så där.
I'm freaking dying... inside.
Something is missing in my life.
Can you guess what it is?
 
 
 
Jag vill gå en bartender utbildning i Stockholm på fyra veckor.
Jag skulle kunna tänka mig att flytta till Stockholm, Japan eller vart fan somhelst. Det finns för mycket minnen här som jag bara vill glömma...
Typ Speedan....
 
Det finns bara ett jävla problem... pengar, varför ska det alltid vara de jävla pengarna som styr jämt för? :@
Kan fixa pengar till den dära utbildningen dock, men resten... *suck*
Jag vill ha en sån där liten video kamera också...
typ någon av de här
Men återigen.... pengar....
Det känns som att allt, precis allt ska handla om pengar...
Man kan ju knappt leva i dagens samhälle om man inte har pengar
 
 
Somebody wake me up take me from this place, show me somewere I belong
Someone is singing a song in my head
voices are crying unless they are fed.
Maybe you're better off if they are dead.
Baby I have something to Confess there are no more felings to surpress.
 
 
 
 
 Seremedy = ♥
 
 
 //The one and only, The Lollipop Freak
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: