The Lollipop Freak

This is who I am, and I won't change.

STUFF

Kategori: Allmänt

Hej hej
 
Inte så mycket aktivitet på sistone, men har helt enkelt inte haft lust till att blogga.
 
Jag tycker att alla som läser det här bör ta och kolla in Seremedy. Efter som att de är helt jävla amazing :)
 
 
Jag vet inte alltid vad jag ska skriva här och det var ett tag sen sist.
Men jag har i alla fall anmält mig till en bartender utbildning på fyra veckor, och det kommer bli spännande men även läskigt. Kommer ju vara "alldeles" själv i "Stora, Stygga, Stockholm." och jag är inte sååå bra på att ta nytt folk heller ^^'' sååå man får väl se hur det kommer bli.
 
Var ju tvungen att ta ut min tungpiercing i slutet av augusti och har saknat den ett bra tag, men jag gjorde om den i fredags 12/10 så Isvatten har varit min bästa vän i ett par dagar nu ^^
 
 
It haunts me. Making me cry for my self, when no one can see me. Making me a little afraid of driving.
 
 
 
//The One And Only, The Lollipop Freak
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: