The Lollipop Freak

This is who I am, and I won't change.

Stockholm, utbildning, läxa

Kategori: Allmänt

Tjo ^^
Bad uptade I know XD
 
Men i alla fall. Jag är i Stockholm ^^ Började en bartenderutbildning i dag (måndag), men kom ner redan i Lördags.
Var då en sväng till gamla stan och gick runt och kollade lite innan jag åkte till farsta, för att sova där. Söndagen vart det en snabbtripp till södertälje och sedan till farsta centrum, där jag köpte en födelsedagspresent till mamma och en liten grej till mig själv också.
Senare på söndagen så kom man till skolan för jag bor då här under tiden utbildningen är.
Det verkar helt okej än så länge. Det har ju bara varit introduktion idag så. Men det blir säkert bra ^^
 
Den första och andra December så ska man ju även gå på globen horse show också ^^ bäst och passa på när man ändå är nere i stockholm lixom XD
 
Har ju läxa till imorgon också så ska väll fortsätta plugga lite till innan det är dax att sova.
Så får man väl se hur det går imorgon. ^^
 
// The One And Only, The Lollipop Freak

Kommentarer


Kommentera inlägget här: