The Lollipop Freak

This is who I am, and I won't change.

Idag

Kategori: Allmänt

Hejsan ^^ 
det har inte varit någon särskilt stor uppdatering på ett tag hihi men ska försöka ändra på det. :) 
jag klarade iallafall av bartender utbildningen på bra betyg så jag är väldigt nöjd över mig själv på den fronten. Rekomenderar alla som vill gå den att göra det för det är riktigt roligt och lärorikt, samt att man får nya vänner :) men man får inte ligga på latsidan, för det är mycket som ska läras in på kort tid, och drinkprov varje dag. Men det är roligt och värt pengarna ^^
 
Jag köpte även en iPad 2 idag (: och skriver det här inlägget från den. Har väl inte full koll på allt än men det kommer väl så småningom ^^
 
Kommer väl att åtminstone försöka uppdatera varje dag men jag lovar inget ^^
 
 // The One And Only, The Lollipop Freak

Kommentarer


Kommentera inlägget här: