The Lollipop Freak

This is who I am, and I won't change.

I'm living :)

Kategori: Allmänt

Tjo
 
tja har ju inte precis varit så aktiv och så där men jag glömer som bort bloggen  haha xD
 
Jag har iallafall tagit studenten och jag kan säga att det var en av de roligaste dagarna jag har varit med om^^ hihi :D Så nu är man ju 'arbestssökande' haha xD
 
Jag har vrit på ridläger och det gick helt okej. Hästen som jag red gick jättebra tillslut. Så då blev jag jätteglad, eftersom att det är en häst som man inte har någonting gratis på^^
 
Har varit på storsjöyran också med goa vänner. Det var roligt ^^ och har även köpt ett par nya converse ^^ ett par gråa^^ så har ytterligare ett par till  min samling^^ hihi
 
Nu ska jag även börja rida en nordsvensk då ägaren inte är hemma varje dag och behöver någon som kan hjälpa till. Har träffat hästen och så och har ridit henne en gång ^^ jag brukar inte riktigt tycka om ston men henne gillar jag. sen finns det ungefär två ston till som jag gillar, som jag har ridit ^^ Så ska dit på onsdag igen och rida lite :)
 
Jag skulle även vilja utbilda mig till bartender i stockholm^^ men vi får väl se hur det blir med det. Det är iallafall något som jag vill. ^^
 
Well det vart inte så mycket men jag har iallafall skrivit något ^^
 
//The one and only, The Lollipop Freak.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: