The Lollipop Freak

This is who I am, and I won't change.

Ikea

Kategori: Allmänt

Tjo
 
Jag mamma och pappa har varit till Sundsvall idag :) hihi
Biltema, nån sport affär, Birsta City, Ikea, Media Market, och City gross.
 
Jag kom bara hem med EN lampa.

Har velat haft en sån länge dock, men nuu har jag äntligen en :D
På hem vägen så svängde vi in hos min moster som bor i stöde också och då fick vi glass :) Med andra ord efterrätten före maten ^^
Det var gott ^^

Vi åt mat på hem vägen också^^
 
Sen har jag lyssnat på Seremedy och YOHIO typ HELA dagen också ^^ hihi :D
 
Åkte typ vid tio hemifrån eller så och kom hem runt tio på kvällen så har varit en heldag i Sundsvall ^^
Men det var helt okej bortsett från att jag frös till och från ^^
 
Well nu har jag inte så mycket mer att skriva så^^
 
 
 
 
 
 
Bye Bye
 
//The One And Only, The Lollipop Freak
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: