The Lollipop Freak

This is who I am, and I won't change.

Högtalare, Seremedy och höst

Kategori: Allmänt

Tjo :)
 
Haha för första gången någon sin sen jag fick min bärbara dator så sitter jag faktiskt vid mitt skrivbord XD det är ganska sjukt egentligen då jag har haft datan i typ ett och ett halvt år xD
Samt att jag har kopplat in mina högtalare som jag också har haft ganska länge och inte ens hade tagit ut från kartogen (tänkte skriva balkongen xD). Så nu kan jag lyssna på Seremedy med bättre ljud kvallite :D yay
 
(sånna högtalare är det jag har :D hihi)
 
(Seremedy)
 
 
 
Nu börjar även hösten smyga sig in. Det blir kallare på kvällarna och mörkare, samt att löven börjat ändra färg.
Det tycker jag är mysigt.
(blid från http://www.fotoakuten.se)
 
Det är mysigt att titta på löven som har ramlat ner eller bara ta sig en liten promenad och känna hur hösten kommer. (Tycker dock inte om när det blir för kallt.^^)
 
 
// The one and only, The Lollipop Freak

Kommentarer


Kommentera inlägget här: