The Lollipop Freak

This is who I am, and I won't change.

Today :)

Kategori: Allmänt

Hejsan ^^
Idag klev jag upp klockan kvart över sju på morgonen hihi^^ bara för att åka till skolans stall och hjälpa till och sätta igång hästarna nu innan skolan börjar :)
Fick rida Speedan :D eller Speed-x som han faktiskt heter ^^
Kom hem typ vid kvart i tre och tog mig en väl behövlig dusch, då det var varmt ute och man jobbade ändå på förfullt xD hihi
Men det var roligt och så logerade jag Arrow. Jag hatar att longera. Känner mig så otroligt fånig när man står där och 'ropar' ut massa saker och så lyssnar inte hästen och jag bllir bara så frustrerad. xD Nog för att jag har relativt bra tålamod, men när det gäller detta så finns det inte alls. xD


Nu ska jag nog titta på Secretariat, igen ^^ hihi hur många gånger jag än ser den så är den lika bra varje gång^^ blir sjunde gången nu :) och senare blir det True Talent och Hells Kitchen ^^


// the one and only, The Lollipop Freak

Kommentarer


Kommentera inlägget här: