The Lollipop Freak

This is who I am, and I won't change.

tjolahopp

Kategori: Allmänt

Tja :)
Igår så åkte jag, mamma, pappa och en vi känner upp till skärvången då hon skulle låna en bli. ^^
Jag körde både dit och hem :D Det var roligt och det gick riktigt bra faktiskt^^
När vi sedan kom hem så åt vi pizza, mums :) och vi 'misshandlade' sedan min utväxt på håret. xD hihi Det gör ont att bleka håret xD hihi Det borde egentligen klippas lite också men jag vill inte. Det bli ju så kort då :/

Aja hade i alla fall körlektion idag och det gick faktiskt ganska bra :D hihi
Nu vill jag faktiskt ha det där körkortet. men jag måste vänta ett tag till *suck*
Gjorde lite teori efter lektionen, innan Elina kom, så var med henne på stan ett tag, köpte klubbor bland annat (typ 30 stycken eller så xD för 1 krona styck xD), och sedan träffade vi på hennes syrra och sedan gick vi och på törners och fikade lite :), det var gott, innan man åkte hem. Red sedan fasters häst, med kusinen och hennes kompis :D Det var roligt även fast det gör ont i rumpan just nu XD hihi

Nu ska vi snart gå och och fika hos farmor :) så bye bye det blev inte så långt inlägg men det får faktiskt duga så här xD
//The one and only, The Lollipop freak ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: