The Lollipop Freak

This is who I am, and I won't change.

hoppsan^^

Kategori: Allmänt

Hejsan hoppsan.

Det blev inget inlägg igår. Var som lite trött efter att ha kommit hem från stallet.
I alla fall, gårdagen var ju som lite regning om man säger så efter de vanliga stallsysslorna så borstade jag på Picasso ett tag, och Rebecka borstade Duplo. Det var mysigt :) Sen gav vi dem lunch och åt själva.
Vi hade sedan sitsträning med Vegard och Speedan.
Sen hade typ dagen gått och det var dags att åka hem igen. ^^


Hade Körlektion idag vid tio. Det gick bra :) Har ju både uppskrivning och uppkörning snart så.^^
Satt på körskolan sen tills Elina och hennes kompis kom. Följde med dem ett tag tills min massage började. Den var välbehövlig kan jag ju säga^^' Det gjorde lite små ont dock men det var skönt^^
Mötte sedan upp Elina igen och hon följde med mig hem sedan :)
Vi tittade på film och hon flätade mitt hår i många små flätor xD hihi
Sen hon åkte hem har jag väl inte sjort så mycket, mest bara tittat på tven ^^

Skolan börjar snart också. (på onsdag) Tar studenten nästa år ^^ Det känns ganska sjukt att det snart är slut på skolan :/ aja nån gång måste väl den ta slut också:/

hihi vet inte vad jag ska skriva mer nu så det det blev som det blev^^
Om ni har några frågor eller så, så fråga på så svarar jag när jag hinner.

//The one and only, The Lollipop Freak

Kommentarer


Kommentera inlägget här: