The Lollipop Freak

This is who I am, and I won't change.

Hejsan, lite om mig :)

Kategori: Allmänt

Tjo!

Ja nu har man ju skaffat sig en blogg också ja^^ hihi vi får väl se hur det kommer att gå ^^'

Jag är då en liten flummig typ XD (eller kanske inte^^') som gillar klubbor (Lollipops ^^).
Jag bor i en liten by uppe i norrland och ska börja sista året på gymnasiet den sista augusti. Det känns konstigt och tråkigt att det här faktiskt är mitt sista sommarlov... Aja ingenting att deppa över just nu xD Jag gillar smilisar ja, det får ni stå ut med^^ hihi Jag gillar hästar och hundar. Vi har två hundar som pappa jagar med när det är säsong.

Kommer nog blogga lite om min vardag och så typ XD men det kommer nog komma upp någon text ibland, någon gång då och då typ som jag själv har skrivit. Några blider kommer det nog också att bli som jag själv har fotat, antigen med min lilla röda digitalkamera (casioEX-Z75), eller min systemkamera (Nikon D3000).

Jag hade körlektion idag iallafall och nu så är både uppskrivning och uppkörning bokad och jag är jättenervös för det, även fast det inte är förens i början på september, men det får man faktiskt lov att vara tycker jag^^ hihi
hoppas även att jag klarar det bra också så att man kan få lite mer frihet än vad man har då man faktiskt är rätt 'bunden' till vissa tider just nu när bussarna går och så xD

Jag vet inte vad jag ska skriva mer just nu tror jag så det får duga så här så länge^^

bye bye
// the one and only, TheLollipopFreak

Kommentarer


Kommentera inlägget här: